• GREMI D'INSTAL·LADORS I PIMES DEL METALL

Associació empresarial d' empresaris o treballadors autònoms, que es dediquin a l'activitat econòmica de les Instal•lacions en General i pimes del sector del metall i les relacionades i derivades amb temes de la Construcció.

Contacta amb nosaltres:
    PAU CASALS,  35 Entresol 1ª  08291 RIPOLLET (BARCELONA)  Fax 936 916 741  info@gremicrm.es

Truca'ns al: 936 916 552

Benvinguts a la pàgina web del Gremi CRM

Us dono la benvinguda a la Web de la nostra associació d'instal·ladors d'Electricitat, Fontaneria, Gas, Tèrmiques, principalment, encara que des de l'aprovació dels nous estatuts durant l'any 2010 es va obrir més el nostre camp d'actuació i oferim els nostres serveis a empreses relacionades amb la construcció i del sector del metall.

Gremi avarca les poblacions de Cerdanyola del Vallès, Ripollet, Montcada i Reixac i Rodalies. Formem part de FERCA (Catalunya), encara que disposem d'independència en actuació i Servei pels nostres associats.
Des de el Gremi oferim un Servei de control i adequació de tots els documents necessaris per que una empresa instal·ladora pugui desenvolupar la seva tasca dintre del seu àmbit d'actuació: Carnets d'instal·ladors, Registres específics, confecció de segells, etc. Disposem de col·laboradors que assessoren i aclareixen les dubtes possibles al voltant de la vostra professió (Enginyers, Advocats, Assessors Fiscals, etc). Donat els últim canvis que s'han incorporat en els treballs de la Construcció, tramitem la signatura digital i el REA, així com la formació per la targeta del metall (TPC).

Durant aquests anys ens hem homologat com centre KNX en les nostres instal·lacions es pot treure el Curs Bàsic Partner KNX.

En les nostres instal·lacions es realitzen cursos de carnets d'instal·lador i Formació Continuada subvencionada. S'ofereix el servei de tramitació d'expedients i consultes tècniques amb les OCA. ECA (Bureau Veritas) i TUV Rheiland. Actualment estem contactant amb les altres entitats OCA autoritzades per l'administració per que també tinguin presencia al Gremi.

En la Web es desenvolupa part dels nostres serveis que esperem sigui d'interès i formi part d'aquesta associació.

Francisco Lopez

President