• GREMI D'INSTAL·LADORS I PIMES DEL METALL

Associació empresarial d' empresaris o treballadors autònoms, que es dediquin a l'activitat econòmica de les Instal•lacions en General i pimes del sector del metall i les relacionades i derivades amb temes de la Construcció.

Contacta amb nosaltres:
    PAU CASALS,  35 Entresol 1ª  08291 RIPOLLET (BARCELONA)  Fax 936 916 741  info@gremicrm.es

Truca'ns al: 936 916 552

Els nostres Serveis són:

Gestionem tota la documentació oficial d’instal·lador professional i de l’empresa instal·ladora, davant l’administració pertinent:

Carnets professionals
Registres Específics
Segells d’instal·lador

Formació Professional
:

• Cursos de Formació continuada subvencionat
    • Cursos Carnets Professionals:
    • Agua
    • Gas
    • Tèrmiques
    • Electricitat

Signatura Digital i Tramitació REA.

Targeta TPC

Corredoria d’Assegurances:

• Assegurances de Responsabilitat Civil amb preus molt competitius
    • Assegurances de Pòlisses de Conveni
    • Assegurances de Locals, etc

Assessorament Tècnic:

• Disposem d’un Enginyer Tècnic per realitzar consultes, per confeccionar projectes.

Tramitació de documentació amb les O.C.A.

Assessorament Jurídic, Fiscal i Laboral:

Disposem d’un Gabinet d’advocats els quals donen assistència als nostres agremiats en temes jurídics, fiscal i laborals.

Disposem de plaques i etiquetes identificatives el Gremi d’Instal·lador CRM i de FERCA per que els agremiats estiguin identificats com membres de l’associació i del sector professional

Venda d’impresos i llibres tècnics relacionats en les instal·lacions:: Butlletins d’electricitat, gas, aigua, tèrmiques, etc. Així com assessorament en la seva complementació.

Informació de la Reglamentació i Normatives de nova aplicació

Rebre la revista “GREMI CRM” publicació mensual de articles e informació d’interès del sector.

Aprofitar-se del diferents convenis establerts amb col·laboradors.

Escoltem i intentem resoldre tots els dubtes relacionats amb la documentació, instal·lació i tramitació de les instal·lacions que pugueu realitzar.