Jornada Tècnica amb debat obert, sobre el nou Reial Decret de Legionel·la

Jornada Tècnica sobre el Nou Reial Decret de Legionel·la

La Federació de Gremis d’Instal·ladors de Catalunya (FEGICAT) organitza una jornada tècnica per analitzar el nou Reial Decret de Legionel·la, una normativa clau per a la protecció de la salut pública. Aquesta sessió virtual tindrà lloc el pròxim 9 d’octubre de 2024 a les 17.00 h.

Contingut de la Jornada:

Marc Legal i Normatiu (àmbit sanitari): Sra. Irene Corbella, Cap del Servei de Salut Ambiental de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, exposarà els canvis normatius més recents.
Protecció contra la Legionel·la en el context del RITE: Sr. Ramon Ruiz, Cap de la Comissió de ITE i GAS de FEGICAT, explicarà com afecta la nova normativa en l’aplicació pràctica del RITE per part de les empreses instal·ladores.
Plans de Prevenció de Control de Legionel·la: Sr. Sergi Martí, President d’Aqua España i Director General d’Stenco – Grup MTA, i el Sr. Albert Soriano, Cap de la Comissió d’Aigua de FEGICAT i Cap d’Estudis de l’Escola del Gremi d’Instal·ladors de Barcelona, parlaran sobre el desenvolupament i la implementació dels plans de prevenció.

Inscripció:
La inscripció és gratuïta i oberta a tots els interessats. Els participants rebran l’enllaç per accedir a la sessió 48 hores abans del seu inici. No et perdis aquesta oportunitat única per posar-te al dia amb els experts del sector i aclarir tots els teus dubtes en el debat obert que se celebrarà.

Inscriu-te ara i assegura la teva participació en aquest esdeveniment imprescindible per a professionals del sector!

Data: 9 d’octubre de 2024
Hora: 17.00 h
Modalitat: Sessió Virtual

Afegeix un comentari

mood_bad
  • No hi ha comentaris encara.
  • chat
    Afegeix un comentari