• GREMI D'INSTAL·LADORS I PIMES DEL METALL

Associació empresarial d' empresaris o treballadors autònoms, que es dediquin a l'activitat econòmica de les Instal•lacions en General i pimes del sector del metall i les relacionades i derivades amb temes de la Construcció.

Contacta amb nosaltres:
    PAU CASALS,  35 Entresol 1ª  08291 RIPOLLET (BARCELONA)  Fax 936 916 741  info@gremicrm.es

Truca'ns al: 936 916 552

PROJECTE SOCIAL GREMI CRM

Projecte impolsat per Associació i per la Unitat de Malaltia Inflamatoria Intestinal del Hospital Universatari de Girona Doctor Josep Trueta, i esta pensat per aquelles persones que per algun moti o problema medic, no encomanable, necessita utilitzar urgentment el bany del establiment.

Donem opció als associats que puguin adherir a aquest projecte. En el documents pdf adjunts teniu informació de la campanya i del procediment,així com el formulari.